۱۳۹۰ تیر ۷, سه‌شنبه

نامه یک کودک پناهنده به کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل: بشنو از کودکی که نتوانست صدای مادرش را در دبستان تلفظ کند...

به دست انجمن حمایت از پناهجویان‏ در در تاریخ سه‌شنبه, ژوئن 28, 2011‏ و ساعت 09:48 بعد از ظهر‏‏
با سلام
کیمیا دختر کاکابرار علیمرادی است که حدودا 8 سال سن دارد
مصاحبه کاکابرار علی مرادی با وکلای کمیساریای عالی بار گذشته بی جهت 40 روز عقب افتاد و به تازگی و برای بار دوم  کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل 2 ماه دیگر مصاحبه اش را به تعویق انداخته است... این نامه ی کیمیا دختر وی است که به علت بیماری و شرایط روحی روانی پدر و مادرش، دست به قلم برد و در دل کودکانه اش را نوشت... زحمت ویرایش این متن به عهده سیروان عنایتی خبرنگار پناهجو در ترکیه بوده است... ...
نامه ی یک کودک پناهنده ی کرد به سازمان ملل
******
نامه یک کودک پناهنده به کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل: بشنو از کودکی که نتوانست صدای مادرش را در دبستان تلفظ کند...
بشنو صدای دختر بچه ای که نتوانست صدای مادر خودش را در دبستان تلفظ کند و در آسایش زندگی کند.
بشنو صدای کودکی که از همان کودکی طعم آوارگی را باید بچشد و در ترس و هراس آینده اش، در غربت بهترین دوران عمرش را سپری کند.بشنوید صدای کودک ایرانی و کورد را که کیف و کتابهای  سال اول دبستانش را که مامورین اطلاعات رژیم جمهوری اسلامی ایران ان را بازدید و بر زمین ریختند و من تنها از چند متری به دست مامورین نگاه می کردم و به برگ برگ شدن کتابهایم... ای وکلای گرامی و دلسوز من کودکی 8 ساله به نام کیمیا علیمرادی میرحصاری هستم از جنس ادم ،از سرزمین ایران و هم اکنون پناهنده ... کشور ترکیه مرا به عنوان دختر خود حساب کرده است...
از چند سال گذشته تا کنون دچار مریضی خونریزی بینی هستم و هر چند روز یک بار مرابه کام مرگ می کشاند.عکس من نشانگر صداقت گفته هایم است. لطفا به خوبی بدان توجه کنید...حال که از وضعیت من خبردار شده اید...شما را به  سوگند وکالتتان قسم می دهم، خودتان شرایط اسفناک ما را بنگرید. متاسفانه خانواده ی من به دلیل تغییرات پی در پی تاریخ مصاحبه؛ در وضعیت روحی و روانی نابسامانی به سر می برند. نگرانی خانواده بیشتر به خاطر من است...من نیز  نیازمند کمک شما و مراقبتتان هستم و دست مساعدت و یاری به سوی شما دراز می کنم.لطفا پرونده ی ما را بیش از این به تاخیر نیاندازید و هر چه زودتر دختر یک خبرنگار کرد بی پناه را از این شرایط طاقت فرسا نجات دهید.
با تشکر کیمیا علیمرادی
با سپاس از سیروان عنایتی برای تهیه و تنظیم این گزارش
لطفا نقطه نظرات و دیدگاههای خود را در زیر نوشته بیان دارید...با سپاس بسیار
روابط عمومی انجمن حمایت از پناهجویان ایرانی_ترکیه(نوشهیر(...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر