۱۳۹۰ خرداد ۱, یکشنبه

درج و انعکاس نوشته کاکابرار علیمرادی در تارنمای روژهه لات تایمز: درد را از هر طرف بنویسی درد است.

به دست انجمن حمایت از پناهجویان‏ در در تاریخ یکشنبه, می 08, 2011‏ و ساعت 06:59 قبل از ظهر‏‏

درد را از هر طرف بنویسی درد است.
درد را باید گفت:اگر من ساکت بنشینم و تو ساکت بنشینی پس چه کسی وچگونه صدای مظلومیت این ملت را خواهد شنید.
ملتی که دارای تاریخ خود می باشد وسالیان سال در طول تاریخ مبارزات متعددی را انجام داده است وبانگاهی دردمندانه به گذشته ی این ملت ازادی خواه تمامی حقایق در باره ی دردهای او به جهانیان اثبات می شود.
ملت کرد بنا به شرایط ناهموار از ادوار گذشته تا کنون از جمله تبعیض که اشکارتین ظلم بر این ملت است که مشکلات انها بر جهانیان پوشیده نیست.
از هر طرفی بر این ملت باران ظلم وستم می بارد واین حقیقت انکار ناپذیر است که ظلم ظلم است وتعریف برنمی دارد. ملتی که خود از بانیان بوجود امدن تنوع لباسها بوده اند امروز به خاطر پوشیدن لباسهای محلی خود به جرم اقدان علیه امنیت ملی تحت فشار قرار می گیرند. زمانی که اقای (امیر بهروزی ) کرد کرمانشاه در دانشگاه اصفهان تنها به دلیل پوشیدن لباس کردی به حراست دانشگاه کشیده می شود و ...
اینها تنها گوشه ای از دردهای ملت کرد در کردستان ایران است که نشان می دهد که چگونه حکومت فاشیست جمهوری اسلامی هر جا که یک جوان کرد (پسر یا دختر) با لباس کردی یا اشعار کردی در جایی حضور می یابند فورا به جرم مسایل سیاسی ازادی را از انها می گیرند. شاید تا کنون در ایران کسی را به خاطر استفاده از اشعار و ادبیات کردی و پوشیدن لباس کردی مستقیما اعدام نکرده اند اما به هر بهانه ای ازادی را از انان ضبط کرده اند. اینها چیزهای تازه ای در نظام جمهوری اسلامی نیست که انسانها تنها به دلیل داشتن عقاید وباورهای ازاد حقوق انسانی انها پایمال می شود که بدون شک ساختار جمهوری اسلامی خود چنین است.
البته چنین رفتارهای ناشفافی از سوی جمهوری اسلامی موجب شده است که روز به روز فشارها از درون هم بیشتر شود وخود مقامات سیاسی هم از این اوضاع ابراز نارضایتی کنند وملت کرد واحزاب سیاسی کردستان هم که سالهاست برای ازادی ملت خود تلاش می کنند که جای خود دارد. بدون تردید جهان سده ی بیست ویک به این نتیجه رسیده است که ولایت فقیه تهدید بزرگی برای نوع بشر است که هیچ یک از فاکتورهای انسانی در ان رعایت نمی شود. مهیتی که در ان :
نه حقوق زن
نه حقوق کودک
نه حقوق کارگر
نه حقوق مطبوعات وروزنامه نگار
نه حقوق دانشجو ومعلم
نه ...
در ان تعریف نشده است.
بنابراین بر جامعه ی جهانی واجب است که علیه این ویروس سده ی بیست ویک اقدامات جدی تری را انجام دهد و اینجانب به عنوان یک شهروند کرد باید اعتراف کنم وظیفه ی ملت کرد از خود جامعه ی جهانی در برابر حکومت اخوندی سنگین تر است. چرا که هیچ ملتی در ایران وجهان به اندازه ی ملت کرد مورد ازار وشکنجه قرار نگرفته است وبدون شک اخرین تبرها را بر بنیاد بی بنیاد جمهوری اسلامی فرود خواهیم اورد. به امید خشکیدن ریشه ی ولایت فقیه و نظام استبدادی وقاتل حقوق بشر
کاکابرار علیمرادی یکی از فعالان گروه خبری انجمن حمایت از پناهجویان ایرانی_ترکیه(نوشهیر)

درد را باید گفت:اگر من ساکت بنشینم و تو ساکت بنشینی پس چه کسی وچگونه صدای مظلومیت این ملت را خواهد شنید.

http://rojhelattimes.org/read.php?id=2934

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر